כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin – הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin והתכונות המתקדמות הכלולות.

מדוע דווקא הפתרון של Radmin? קבלו חמישה יתרונות עיקריים:

1. מהירות הפעלה ואיכות העברת תמונה גבוהה ביותר
עם מהירות ההפעלה והעברת הנתונים של Radmin, השימוש במחשב מרוחק מרגיש כאילו ישבתם ממש מול המחשב. Radmin זוכה להכרה רחבה כמי שיש לה את איכות העברת התמונות הטובה ביותר וללא דליפות או עיוותים. טכנולוגיית DirectScreenTransfer ™ הייחודית של Radmin, אשר פותחה על ידי Famatech, עושה שימוש במנהל התקן וידאו המספק את מהירות ההפעלה הגבוהה ביותר מבין כלל הםתרונות הקיימים.

2. הגנה אמינה ואפקטיבית על נתונים ותפעול יציב

יכולות האבטחה של Radmin מובנות בתוכנה מהיסוד. עם Radmin, כל הנתונים המועברים מוגנים באמצעות קידוד AES של 256 סיביות. לשרתי
Radmin שתי מערכות אבטחה, מה שמאפשר למשתמשים לבחור את התצורה של המערכת לאבטחת חלונות או ברמה גבוהה מאוד של Radmin של פרוטוקולי אבטחה. הרשאות הגישה הינן אינדיבידואליות עבור כל משתמש וטבלאות הסינון המיוחדות של Radmin מגבילות את הגישה לכתובות ה- IP ולתת-רשתות שצוינו. Radmin Server המותקן כשירות מערכת וזוכה לשבחים על פעולתו היציבה. בדיקות, דו”חות משתמשים וביקורות מקצועיות מאשרים כי תוכנת Radmin תקינה ויציבה גם לאחר שנה של פעולה רציפה.

3. פונקציונליות נרחבת
מצבי החיבור של Radmin כוללים: שליטה מלאה, תצוגה בלבד, Telnet, העברת קבצים, הפעלה מחדש, בקרת BIOS, צ’אט טקסט וצ’אט קולי. פנקס הכתובות הקל לשימוש מאפשר למשתמש לארגן ולאחסן את פרטי החיבור הדרושים להם למחשבים המרוחקים אליהם הם ניגשים.

4. קלות ההתקנה והשימוש
Radmin מתקין ומתעדכן במהירות וההוראות ברורות מאוד. עבור מנהלי רשתות גדולות, קיים כלי עזר חינמי מיוחד המאפשר לפרוס ולהתקין אוטומטית את Radmin באמצעות פרמטרים אשר הוגדרו מראש במחשבי משתמש. Radmin זמין ב 27 שפות , והממשק קל וידידותי למשתמש.

5. תמחור אטרקטיבי
למרות האיכות הגבוהה והמוניטין המעורר קנאה של Radmin, הפיתרון מתומחר נמוך מכל מוצר תחרותי. מדיניות הרישוי הגמישה מאפשרת ללקוחות לרכוש את החבילה המדויקת שהם צריכים במחיר הטוב ביותר. כל רישיון Radmin הוא רישיון לכל החיים. עדכונים מאותה גרסה (לדוגמה, 3.x עד 3.y) ותמיכה טכנית אינם כרוכים בתשלום.

איך זה עובד?

חלון התוכנה Radmin במחשב מציג את שולחן העבודה של המחשב המרוחק

ניתן להציג מסך מחשב מרוחק על צג מקומי בחלון או בתצוגה במסך מלא. כל תנועות העכבר והקשות המקשים מועברים ישירות למחשב המרוחק.

ניתן להעביר קבצים למחשב המרוחק וממנו, ותקשורת עם המשתמש של המחשב המרוחק אפשרית באמצעות צ’אט טקסט או צ’אט קולי.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 1

מצבי חיבור אפשריים של תוכנת Radmin (ע”פ צורך):

שליטה מלאה – בדיוק כפי שהשם מרמז, למשתמש יש שליטה מלאה על המחשב המרוחק. המשתמש יכול להציג את המסך שלו ולשלוט בתנועות המקלדת והעכבר שלו בדיוק כאילו הוא יושב ליד המחשב המרוחק ומשתמש במקלדת ובעכבר שלו.

צפייה בלבד – המשתמש יכול להציג את המסך המרוחק, אך אין לו שליטה במקלדת או בעכבר למחשב המרוחק.

טלנט – המשתמש יכול לבצע פקודות ותוכניות במחשב המרוחק באמצעות ממשק שורת פקודה מבלי להפריע למשתמש המרוחק.
העברת קבצים: ממשק מנהל קבצים רגיל

העברת קבצים – המשתמש יכול להעביר קבצים בקלות למחשב המרוחק וממנו. אם העברת הקובץ מופרעת, ניתן להמשיך בהעתקה מהמקום בו אירעה התקלה.

כיבוי המחשב – המשתמש יכול לכבות או להפעיל מחדש את המחשב המרוחק.

טקסט וצ’אט קולי – המשתמש יכול לתקשר עם המשתמש של המחשב המרוחק.

שליחת הודעות – המשתמש יכול לשלוח הודעות טקסט קצרות למחשב המרוחק.

Intel® AMT – המשתמש יכול להפעיל ולכבות את המחשב המרוחק, לגשת ולעבוד עם הגדרות ה- BIOS שלו, לשלוט על הפעלת מערכת ההפעלה המרוחקת ואפילו לאתחל את המחשב המרוחק מכונן התקליטורים של המחשב המקומי או אימג’ (iso.).

תוכנת_שליטה_Radmin_-2-לארגונים_אפשרויות_חיבור
תוכנת_שליטה_Radmin_לארגונים_אפשרויות_חיבור

תוכנת השליטה מרחוק של Radmin עטורת הפרסים זוכה להכרה רחבה כתוכנה הכי אמינה וקלה לשימוש, זמינה למשימות השונות הקשורות בגישה מרחוק, ניהול מערכות והעברת קבצים. השימושים הפופולריים ביותר של Radmin:

מערך תמיכה (Helpdesk) ארגוני לעובדים ומינהל מערכות – Radmin כוללת פתרון יעיל לעובדי שולחן העבודה ותוכנה רבת עוצמה לניהול מערכות של מחשבים ושרתים ברשתות ארגוניות. ניתן לבצע פתרון בעיות במחשבים בסניפים מרוחקים כמעט באופן מיידי על מנת שהעובדים לא יבזבזו זמן בהמתנה לתמיכה טכנית. Radmin הוא לא יסולא בפז, מה שמגביר את היעילות של מחלקת ה- IT ואת התפוקה של החברה במינימום הוצאות.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 2

פיקוח על איכות שירות עובדים – כאשר תוכנת Radmin מותקנת על מחשבי העובדים, מנהלים, מאמנים וצוות בקרת איכות יכולים לפקח על עבודת העובדים בצורה טובה יותר, מה שתורם לשיפור הביצועים, האיכות והיעילות.

ניהול מרחוק של כספומטים וטרמינלים – Radmin מאפשר גישה לכספומטים ומסופי בנק לניהול מרחוק. בנקים רבים גילו את היתרונות של הגישה המרוחקת המאובטחת שמציעה Radmin לכספומטים ומסופי כסאות מבוזרים במקומות שונים, בין אם ברחבי העיר, המדינה או היבשת.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 3
כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 4

תקשורת – Radmin מאפשרת לעובדים לעבוד על מחשבי המשרד שלהם מכל מקום שיש בו גישה לאינטרנט. באמצעות Radmin, העובדים יכולים להתחבר למחשבים המשרדים שלהם מהבית או מחדר מלון. לעולם אין שום סיכון לאבד מידע עסקי מכיוון שהוא נשאר במחשב האישי של המשרד.

מערך תמיכה (Helpdesk) ללקוחות – באמצעות Radmin, ניתן לספק שירותי דלפק עזרה של לקוחות באופן מיידי ובאופן יעיל ואפקטיבי במיוחד. Radmin מאפשרת לאנשי התמיכה לפתור בעיות תוכנה מסובכות ולהפגין נהלים עבור לקוחות, אפילו כאלה שנמצאים במרחק של אלפי מיילים משם.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 5
כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 6

חינוך והדרכה מרחוק – מורים, מאמנים ומחנכים רבים משתמשים ברדמין במסגרת כיתת מחשבים, שם היא מאפשרת להעניק עזרה ישירה לתלמידים. אחרים משתמשים ברדמין כדי ליצור כיתה וירטואלית בה הם יכולים ללמד את התלמידים שלהם מרחוק.

ועידות מקוונות – בעזרת יכולות צ’ט הטקסט וצ’אט קולי של Radmin, המשתמשים יכולים לארגן בקלות פגישות ומצגות חיות עם עמיתים ושותפים באותו בניין או במשרדים מרוחקים.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 7
Radmin 3 מורכב משני מודולים, Radmin Viewer 3 (לצפייה והתחברות למחשב המרוחק) ו- Radmin Server 3 המאפשר את ההתחברות למחשב / שרת עליו הותקנה באמצעות Radmin Viewer . שתי הגרסאות מיועדות להתקנה במחשבים מקומיים ומרוחקים, בהתאמה.
כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 8

Radmin – איך זה עובד?

רק Radmin Server 3 מחייב רכישת רישוי. רישיון אחד מאפשר להתקין את Radmin Server 3 במחשב יחיד. Radmin Viewer 3 הוא ללא עלות וניתן להשתמש בו בכל מספר מחשבים.

רישיונות סטנדרטיים

רישיונות סטנדרטיים הם הפיתרון האופטימלי עבור מרבית הלקוחות. העלות תלויה במספר המחשבים המצוידים ב- Radmin Server 3.

רישיונות תמיכת משתמשים (Helpdesk)

רישיון Helpdesk של Radmin Server 3 נוצר עבור חברות המספקות תמיכה מרחוק ושירותי תמיכה ללקוחותיהן. אפשרות רישוי זו מיועדת למספר גדול של מחשבים שאינם שייכים לשימש פנימי של חברת התמיכה. רישיון Helpdesk של Radmin 3 מתיר את השימוש ב- Radmin Server 3.x במחשב יחיד השייך ללקוח של צד שלישי. החבילה המינימלית של רישיונות Helpdesk Radmin 3 עומדת על 50 רישיונות.

רישוי למוסדות חינוך וצדקה

Radmin מציעה הנחה של 33%  לבתי ספר, אוניברסיטאות, בתי חולים, ארגוני צדקה וסביבה. יש להגדיר מוסדות חינוך כמוסד חינוך K-12 מוסמך או מוסד להשכלה גבוהה המאורגן ומופעל אך ורק לצורך הוראת תלמידיו. למידע נוסף על רשיון מסוג זה.

מדיניות רישוי ושדרוג

כל הרישיונות מעניקים שימוש לכל החיים ב- Radmin Server 3 וכוללים עדכונים באותה גרסה (לדוגמה, 3.x עד 3.y) ללא עלות. מפתח הרישיון של Radmin 3 תקף לכל גרסאות 3.x.
שם בעל הרישיון

בעת ההזמנה, ציין את שם בעל הרישיון כפי שהוא אמור להיות מוצג בחלון “אודות התוכנית”.

שם בעל הרישיון צריך להיות פחות מ- 60 תווים (כולל רווחים). תווים אלפאנומריים וסימני פיסוק מותרים.

בעת רכישת רישיון חברה, השתמש בשם חברה קצר כדי לייעד את בעל הרישיון. לדוגמה, Famatech Corp.
מפתח רישיון

לאחר הרכישה הלקוח יקבל מפתח רישיון. מפתח רישיון עשוי לכסות רישיון אחד או יותר. ניתן להזין מפתח רישיון יחיד ל- Radmin Server 3 במחשב אחד בלבד. ניתן להכניס מפתח רב רישיון ל- Radmin Server 3 במחשבים רבים ככל שרכישת הרישיון מכסה.

היתרונות של Radmin על פני מוצרים מסחריים אחרים

Radmin קיימת בשוק כבר 11 שנים. נכון להיום התוכנה מותקנת על יותר מ-12 מיליון (!) משתמשים והביקוש רק הולך וגובר לאור העובדה שמצאו ב-Radmin כלי יעיל ומשתלם.

אז במה Radmin שונה ממוצרים אחרים?

Radmin עולה בהרבה על כל שאר מוצרי הגישה המרוחקת מבחינת מהירות ההפעלה. בדיקות השוואה מאששות זאת.

Radmin הוא “hacker safe”. מעולם לא נמצאו נקודות תורפה.

ממשק המשתמש של Radmin קל לשימוש.

Radmin הוא זול יותר ממוצרי גישה מרחוק אחרים הקיימים בשוק בגלל הפונקציונאליות שהגתה היטב ומדיניות הרישוי הגמישה שלה. Radmin Viewer 3 (מודול הלקוח) הוא בחינם.

רישוי Radmin כרוך בתשלום חד פעמי, לא בתשלומים כל שנה ואפילו לא בכל חודש. הרישיונות הם רישיונות לכל החיים. עדכוני אותה גרסה (לדוגמה, 3.x עד 3.y) הם בחינם.

היתרונות של Radmin על פני מוצרי גישה מרחוק מבוססי VNC (כגון UltraVNC, RealVNC ו- TeamViewer):

VNC (מחשוב רשת וירטואלית) הוא פיתרון קוד פתוח הנתמך על ידי קבוצה קטנה של חובבים. פגיעויות אבטחה במערכת VNC הביאו למקרים רבים של מחשבים פרוצים בהם הותקנה תוכנה מבוססת VNC.

Radmin זכתה במספר פרסים והיא בטוחה ביותר. Radmin מעולם לא “זכתה” להופיע ברשימת Common Vulnerabilities and Exposures (CVE) המוחזקת על ידי המחלקה האמריקאית לביטחון פנים. החברה אף ערכה תחרות שהעניקה פרס לכל מי שיכול לפרוץ את ההגנה של Radmin. למרות שהתחרות נמשכה 4 חודשים ורבים אנשים ניסו את ידם, איש לא הצליח.

כאשר גישה מאובטחת מרחוק היא המטרה, לקוחות עסקיים בוחרים ברדמין !!!

יתרונות Radmin על פני יישומים מובנים של Windows לחיבור מרוחק:

Windows מציעה שני יישומי גישה מרחוק: סיוע מרחוק ושולחן עבודה מרוחק (RDP) – תלוי בגירסה ובמהדורה של Windows הפועלת על מחשב המשתמש. Radmin מציעה פיתרון מלא ומגוון יתרונות.

  • האם ידעת שלא מעט מתתקפות כופר על ארגונים ניצלו את הפרצות בפרוטוקול RDP ש מיקרוסופט???

חסרונות סיוע מרחוק

    – לכל חיבור נדרש אישור של המשתמש המקומי.
    – לא קיימת תכונה של העברת קבצים.
    – לא ניתן לאשר מרחוק בקשות UAC להפעיל תוכניות כמנהל.
    – חיבור אינו אפשרי אם המשתמש התנתק או נעול את המחשב.
    – לא קיימת פונקציית החלפת משתמש.
    – למחשב של המשתמש המקומי ניתן להגיע רק למשתמש מרוחק אחד בכל פעם.

חסרונות של שולחן עבודה מרוחק:

    – חיבור לשולחן עבודה מרוחק חוסם את עבודת המשתמש; אם המשתמש מנסה להמשיך לעבוד, הפעלת המנהל מופרעת ואבודה.
    – המשתמש המקומי לא יכול לראות מה מנהל המערכת המרוחק עושה במחשב האישי שלו.
    – אין אפשרות לתקשר עם המשתמש (אין אפשרות לצ’אט עם המשתמש בצד השני, או ניהול שיחות ווקאליות).
    – למשתמש המקומי ניתן להתחבר רק למחשב מרוחק אחד בכל פעם.
    – החיבור באמצעות רשת האינטרנט הוא בעייתי ולא יציב ואנו בטוח כפי שהוכח במתקפות כופר רבות.

מצבי ההתחברות והשליטה באמצעות תוכנת Radmin:

שליטה מלאה – בדיוק כפי שהשם מרמז, למשתמש יש שליטה מלאה על המחשב המרוחק. המשתמש יכול להציג את המסך שלו ולשלוט בתנועות המקלדת והעכבר שלו.

צפייה בלבד – המשתמש יכול להציג את המסך המרוחק, אך אין לו שליטה במקלדת או בעכבר למחשב המרוחק.

Telnet – המשתמש יכול לבצע פקודות ותוכניות במחשב המרוחק באמצעות ממשק שורת פקודה מבלי להפריע למשתמש המרוחק.

העברת קבצים – במצב זה המשתמש יכול להעביר קבצים בקלות למחשב המרוחק וממנו. אם העברת הקובץ מופרעת, ניתן להמשיך בהעתקה מהמקום בו אירעה התקלה. העברת קבצים מתבצעת בממשק ניהול קבצים רגיל.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 9

שליטה מלאה – בדיוק כפי שהשם מרמז, למשתמש יש שליטה מלאה על המחשב המרוחק. המשתמש יכול להציג את המסך שלו ולשלוט בתנועות המקלדת והעכבר שלו.

צפייה בלבד – המשתמש יכול להציג את המסך המרוחק, אך אין לו שליטה במקלדת או בעכבר למחשב המרוחק.

Telnet – המשתמש יכול לבצע פקודות ותוכניות במחשב המרוחק באמצעות ממשק שורת פקודה מבלי להפריע למשתמש המרוחק.

העברת קבצים – במצב זה המשתמש יכול להעביר קבצים בקלות למחשב המרוחק וממנו. אם העברת הקובץ מופרעת, ניתן להמשיך בהעתקה מהמקום בו אירעה התקלה. העברת קבצים מתבצעת בממשק ניהול קבצים רגיל.

כיבוי (והדלקה) – המשתמש יכול לכבות או להפעיל מחדש את המחשב המרוחק.
Intel® AMT. במצב זה, המשתמש יכול להפעיל ולכבות את המחשב המרוחק, לגשת ולעבוד עם הגדרות ה- BIOS שלו, לשלוט על הפעלת מערכת ההפעלה המרוחקת ואפילו לאתחל את המחשב המרוחק מכונן התקליטורים של המחשב המקומי או קובץ תמונה ISO. על המחשב המרוחק לתמוך בטכנולוגיית ניהול פעיל של Intel® המשולבת ברכיב החומרה של המחשב המבוסס על פלטפורמת ™ Intel® vPro.

כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 10

 

שליחת הודעות – המשתמש יכול לשלוח הודעות טקסט קצרות למחשב המרוחק.

צ’אט טקסט וקולי – המשתמש יכול לתקשר עם המשתמש של המחשב המרוחק. ניתן להשתמש במצב זה לוועידות מקוונות ולשיחות קול או טקסט פרטיות.

למידע נוסף צרו קשר בטל': 03-9679677 או באמצעות עמוד יצירת קשר ונשמח לייעץ
כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 11
כל מה שרציתם לדעת על רישוי תוכנת Radmin - הפתרון המתקדם ביותר לשליטה מרחוק לצורך תמיכת משתמשים ולעבודה נוחה, יעלה ובטוחה 12

RADMIN | תוכנת השתלטות מרחוק |ח יבור לשולחן עבודה מרוחק | התחברות למחשב מרחוק | תוכנת שליטה מרחוק | התחברות למחשב מרוחק | עבודה מרחוק | תמיכת מחשבים | תמיכה מרוחקת | PCANYWHERE | TEAMVIEWER | REMOTE ASSIST | VNC | REAL VNC | RDP | LOG ME IN | LOGMEIN

דילוג לתוכן