הגנה_מקיפה_על_שרתי__רדואר_ומתקפות_כופר_ממוקדות_ומ

Barracuda | הגנת שרתי דואר Exchange 365 | אבטחת תיבות מייל, חסימת מיילים זדוניים, קישורים זדוניים ומתקפות כופר ופישינג ממוקדות | שירות אבטחת מידע חובה בכל שרת דואר עסקי Microsoft Exchange 365

Barracuda | הגנת שרת דואר 365 Exchange | ברקודה הגנת דואר | אנטי וירוס 365 | הגנת 365 | חסימת מתקפות סייבר וכופר | אבטחת מידע 365 Exchange

בין אם אתם עסק קטן, משרד, חברה קטנה או ארגון גדול, לאור הצורך היומיומי להגן על נכסי המידע העסקיים שלך אשר עלול ליפול לידיים זדוניות, תוכנות כופר שהפכו כבר מזמן למגיפה עולמית תוך הסבת נזק עצום עד כדי קריסת עסקים שהושבתו כתוצאה מהצפנת מידע קריטי, גניבת זהויות ואמצעי חיוב וכלה בנוזקות שתכליתן זריעת הרס במערך המחשוב של החברה, זה הזמן ליהנות מהגנה יעילה ואפקטיבית מחד ולשלם מחיר נמוך במיוחד שאין דומה לו אצל המתחרים מאידך.
Barracuda היא ספקית מובילה של פתרונות אבטחה לענן המתמודדים עם מגוון רחב של אתגרי סייבר ארגוניים וביניהם: אבטחת דואר אלקטרוני לרבות פתרונות לבלימת מתקפות פישינג, גיבוי קבצי אופיס 365 ועוד, אבטחת ענן ואפליקציות לרבות פיירוול לאפליקציות ווב, סריקת אפליקציות ווב לזיהוי חולשות ועוד, אבטחת נתונים לרבות גיבוי מענן לענן ואבטחת רשת לרבות הדור הבא של הפיירוולים, אבטחת רשתות SD-WAN, אבטחת IoT ועוד.
Barracuda נוסדה בארה"ב בשנת 2002 וצמחה לחברה מובילה בשוקי האבטחה והגיבוי. צבר לקוחותיה הגיע כיום ל-200,000 ארגונים בעשרות מדינות וביניהם: AT&T, Carrefour, Delta Airlines, Kraft Heinz, Mitsubishi, Panasonic, Sharp ועוד. כיום מעסיקה החברה למעלה מ-1,500 עובדים ברחבי העולם ומשתפת פעולה עם 5,000 שותפי הפצה.
מוצרי ושירותי Barracuda הפכו לשם דבר במגזר הארגוני והם משרתים כיום את גדולי הארגונים בעולם שאינם יכולים להתפשר על אבטחת מערכות המידע המניעה את עסקיהם.
המחשת איומים על כתובות דואר אימייל ארגוניים באמצעות מתקפה ממוקדת על בעלי תפקידים לאחר למידת הארגון והתאמת המתקפה
סוגי התקפות תכופות בתיבת מייל 365-DMARC
גלו מי בארגון שלכם הפגיע ביותר להפרת מדיניות אבטחת מידע
מצאו פערים מסוכנים באבטחת הדואר שלכם ב-Microsoft 365
זהו סוגי התקפות תכופות, סטטוס ה-DMARC ועוד
16,000+ ארגונים הפעילו את הסריקה הזו וגילו איומים מתקדמים בתיבות הדואר הנכנס שלהם. זה 100% בחינם ואתה תתחיל לראות תוצאות תוך דקות מתחילת הסריקה שלך
גלו מי בארגון שלכם הפגיע ביותר להפרה
דיוג מטורגט (Spear phishing) והונאת דומיינים מסכנים את הארגון שלך. באמצעות בינה מלאכותית ושילוב API עםMicrosoft 365, Barracuda Email Threat Scanner מזהה מי מהעובדים שלך ממוקדים ביותר על ידי תוקפים.
מצאו פערים באבטחת הדוא"ל ב-Microsoft 365
ל-98% מהארגונים עם Microsoft 365 יש הודעות דוא"ל זדוניות בתיבות הדואר שלהם. Barracuda Email Threat Scanner זיהה יותר מ-10 מיליון התקפות דיוג בחנית בסביבות הדוא"ל של ארגונים.
ראה אילו איומים נמצאים בתיבות הדואר של Microsoft 365 שלך.
פלטפורמת הבינה המלאכותית שלנו מבינה את כוונת שולח הדוא"ל לזהות התקפות הנדסה חברתית.
קבלו מבט מקיף על כל איום דוא"ל, בחלוקה לפי זמן, עובד וסוג איום, וכן סקירה כללית של סטטוס DMARC של הדומיין שלכם.
קבעו מי מהעובדים שלכם נמצא בסיכון הגבוה ביותר
זהו לאילו סוגי איומים אתם הכי חשופים
גלו לאילו סוגי איומים אתם הכי חשופים
חטיפת שיחות. סחיטה. התקפות התחזות. פישינג. הונאה. Barracuda תפרק ותנטרל עבורכם כל סוג איום ותזהה אילו מהם השפיעו הכי הרבה על תיבות הדואר / שרת הדואר 365 שלכם במהלך 12 החודשים האחרונים.
קבעו מי מהעובדים שלכם נמצא בסיכון הגבוה ביותר.
איומי דוא"ל אינם מחולקים באופן שווה בין העובדים שלכם.
חקרו מי בארגון שלכם נמצא בסיכון הגבוה ביותר על ידי הסתכלות על הכותרות שלו, גורמי הסיכון לשיחה והמספר הכולל של התקפות שהופנו כלפיהם.
ראה אילו איומים נמצאים בתיבות הדואר של Microsoft 365
הפתרונות המוכחים של Barracuda שהוטמעו בהצלחה גם בשוק הישראלי מתמודדים היטב עם מתקפות הסייבר המתגברות בשנה האחרונה שבמהלכה המגזר העסקי עבר רובו ככולו לפלטפורמות דיגיטליות מאוימות.
ממשק הניהול המתקדם והידידותי של Barracuda מאפשר מעקב מתמיד אחר עדכוני תוכנה ו"טלאים" (Patches) הן של מערכת ההפעלה והן של תוכנות צד ג' המותקנות על השרתים והתחנות ובמידת הצורך - מאפשר התקנת העדכונים מרחוק ללא צורך בהתחברות אל עמדת העבודה!

הגנת "Zero Day" מתאפשרת באמצעות סריקה מהירה של קבצים לא מוכרים באמצעות הפעלתם בסביבת "Sand Box" - "ארגז חול" מאובטח ומבודד על מנת שלא לחשוף את התחנות בארגון לאיומים לא ידועים. רק לאחר שהקובץ הלא מוכר אושר כ"בטוח" ככל שניתן, ניתן להמשיך את השימוש בו.

ניהול אפליקציות - ממשק ניהול וחסימת התקנה של אפליקציות לא מוכרות (Blacklist) ואחרות מוכרות ולגיטימיות כגון Powershell במידה והופעלו מתוך קובץ או תוכנה אחרת (מאפיין של מתקפות כופר הוא שליחת אימייל עם קובץ נגוע המפעיל פקודות Powershell להורדת כלי מתקפת כופר) ומאפשרת שכבת הגנה נוספת ומניעה.
מתקפות_כופר_ונוזקות_באמצעות_אימיל_זדוני_והשתלטות_על_חשבון_משתמש_office_365
גרף_המחשת_גידול_מתקפות_כופר_ונוזקות_באמצעות_אימיל_זדוני
מתקפות_כופר_ונוזקות_באמצעות_אימיל_זדוני_והשתלטות_על_חשבון_משתמש_Office_365_Multi_Layeres_Email_Protection
מתקפות_כופר_ונוזקות_באמצעות_אימיל_זדוני_והשתלטות_על_חשבון_משתמש_Office_365_Spear_Phishing
פתרונות ההגנה האלקטרוניים המתקדמים של Barracuda, כולל Sentinel and Forensics and Incident Response, הוסיפו 3,400 לקוחות חדשים ב- FY2021, שהסתיימו ב -28 בפברואר 2021, המהווים צמיחה של 60 אחוזים בשנה לעומת לקוחות חדשים.
ברקודה ראתה ביצועי מכירות חזקים במהלך הרבעון הרביעי FY2021, המונעים על ידי חידושים מרכזיים במוצרים בפתרונות הגנה על דוא"ל ונתונים עבור Office 365, שכללו צמיחה של 112 אחוזים משנה לשנה במכירות גיבוי ענן לענן. ההכנסות השנתיות החוזרות ונשנות (ARR) עבור פתרונות ההגנה בדוא"ל של Barracuda MSP צמחו ב -66% לעומת השנה שעברה בסוף הרבעון הראשון של שנת 2021.
Barracuda Networks, Inc, שותפה מהימנה וספקית מובילה של פתרונות אבטחה המותאמים לענן, הודיעה היום על אבני דרך על מוצרים ועל שיעורי צמיחה במכירות לעסקי הגנת הדוא"ל שלה, שהאיצה על ידי אימוץ Office 365 מוגבר, וביקוש גבוה יותר ל Barracuda Sentinel, של Barracuda. טכנולוגיה מתקדמת המשתמשת באינטגרציה של API להגנה על עסקים מפני התחזות בחנית, השתלטות על חשבונות, פשרות בדוא"ל עסקי ואיומים מתקדמים אחרים.
באמצעות חידושים ביעילות איתור ומסווגים משופרים המשתמשים בלמידת מכונה כדי להתמודד עם התחכום המוגבר של איומי דוא"ל מתקדמים, ההכנסות החוזרות השנתיות של Sentinel גדלו ב -40% לעומת השנה שעברה בסוף הרבעון הראשון של שנת 2021.
חסום איומי סייבר מכל הסוגים. Barracuda CloudGen WAF מזהה מגוון רחב של פגמי אבטחה ביישומים, כולל כל הפגיעות הטובות ביותר ב- OWASP ואינספור איומים באפס שעות ומתקדמים. זהו כלי לא פולשני מבוסס ענן, ללא השפעה על הפעילות
ה- Barracuda CloudGen WAF השיג את יכולת האבטחה של AWS APN, כלומר הוסמך מראש על ידי אדריכלי AWS Solution כפתרון מעוצב היטב. תכונות כיוונון הביצועים שלה כוללות הורדת SSL, איזון עומסים ושמירת תוכן במטמון.
פריסות אבטחה אוטומטיות. בענן תוכלו לעצב אבטחה ישירות ליישומים שלכם באמצעות ממשקי API. אינטגרציות שפורסמו מאפשרות לך לשלב באופן אוטומטי CloudGen WAFs ביישומים הארוזים שלך כאשר הם נפרסים.
מnשקי API של Barracuda CloudGen WAF זמינים לציבור ב- GitHub ומנצלים תכונות המובנות בפלטפורמות תזמור ללא שינויים בממשק המשתמש של היישום שלך או תקורה נוספת. זה מייעל את הפיתוח על ידי הסרת הצעד הנוסף של הוספת אבטחה ליישומים שנבנו כבר, והוא מבטל את פרצות האבטחה שתוכננו בשוגג.
ברקודה זכתה בפרס המצוינות לשירות הלקוחות הטוב ביותר. עכשיו בשנת 25, פרסי ה- SC של 2021 היו התחרותיים ביותר עד כה, עם שיא של 579 רשומות.
מעוניינים בפרטים נוספים? בשעות היום פשוט התקשרו ל: 03-9679677. לאחר מכן, השאירו פרטים ונחזור אליכם פתרון האבטחה המשתלם ביותר. נשמח אם תפרטו אודות העסק והצורך, איזה פתרון אבטחה קיים בארגון וכיו"ב
הזוכים בקטגוריית פרס המצוינות נבחרו על ידי פאנל מומחי אבטחת IT מהמגזר הפרטי והציבורי כאחד. במהלך תהליך השיפוט עבר כל פיינליסט גמר הערכה קפדנית שכללה ניתוח מעמיק, דוחות אנליסטים ו / או סקירת מוצרים. לאחר ניתוח מעמיק ומקיף של נקודות החוזק של כל גמר, נבחרה ברקודה כזוכה בשירות הלקוחות הטוב ביותר.
"אירועי השנה האחרונה האירו אור זרקור על פערי האבטחה, אשר בתורם סיפקו הזדמנות לקהילת הספקים. אבל זה משמש גם כמבחן לקמוס, שהוכיח שהיו זריזים מספיק בכדי להתמודד עם הביקוש המוגבר, שהיו מוכנים לחשוב מחדש על מפות הדרכים למוצרים כדי לשרת את הלקוחות.
הזוכים בפרסי המצוינות שלנו הצטיינו למרות האתגרים חסרי התקדים הללו ", אמרה ג'יל איטורו, עורכת ראש SC Media. מה לקוחות ברקודה אומרים רצינו לשתף כמה הצעות מחיר מלקוחות Barracuda ששופכות אור על הדרכים שצוות התמיכה שלנו עוזר ללקוחות להצליח.
"האמת, האדם הראשון שאתה מקבל בטלפון, זה בדרך כלל האדם האחרון שאתה מדבר איתו כי הם יודעים כל מה שהם צריכים לדעת כדי לפתור את הבעיה שלך.
צוות התמיכה הפך את חיינו לקלים משמעותית מכיוון שכשאתה מקבל אותם בטלפון, הם יודעים מה הבעיה. הם יודעים למצוא את זה, וברוב המקרים, לפתור את זה. אם אוכל לשיר ברקודה שבחים זו התמיכה שלהם. התמיכה שלך היא שאין שני לה. בכל הספקים שיש לנו בארכיטקטורה שלנו, אין מישהו טוב יותר. מה אני יכול להגיד? אנחנו אוהבים לעבוד עם הצוות בברקודה.
" - Kaleb Mercer, מנהל ה- IT בחברת Rödl & Partner USA "תמיד קיבלנו תמיכה נהדרת מברקודה", אומר זאק פאר, מנהל טכנולוגיה ומנהל אירוח ב- One North.
“בעיות תמיד יקרו. אבל איך אתה מתמודד איתם זה מה שחשוב. עבורנו זה חשוב שברקודה מספקת את התמיכה הדרושה לנו בעמדת הביטחון המורכבת והייחודית שלנו. " "היישום היה סופר מהיר", אומר מנהל ה- IT, נילס סמץ, מסינטרה על הגנת הדואר האלקטרוני של Barracuda.
"אפילו נעזרנו במהנדס ייעודי. בפעמים המעטות שהנושאים עלו, ברקודה פתר אותם מיד ובמסירות ברורה באמת להעניק ללקוח חוויה ללא כאבים.
" שוחחנו לאחרונה עם חוסיין גזיזאדה, מנהל השירות הראשי בברקודה, והוא שיתף תובנות לגבי גישת הצוות לשירות לקוחות וכיצד הם מחדשים ללא הרף בשאלות ותשובות.
98% מהארגונים עם Office 365 מאפשרים חדירת מיילים זדוניים לתיבות הדואר . * רבים מאיומי הדוא"ל הללו עוברים את ה-Firewall הארגוני. איומים כמו תוכנות כופר, דיוג ממוקד והשתלטות על חשבונות סםציפיים של אנשי מפתח בארגון חושפים כל ארגון לסיכון משמעותי ומיידי.
למעשה, איומי דוא"ל לא מזוהים עולים לעסקים מעל 300 מיליון דולר מדי חודש.
גלו מה מסתתר בתיבת הדואר הנכנס, חשוב לנתח את פרצות האבטחה שלכם.
באמצעות אינטליגנציה מלאכותית ושילוב API עם Microsoft Office 365, סורק איומי הדוא"ל של Barracuda מוצא במהירות וביעילות התקפות הנדסה חברתית שיושבות כרגע בתיבות הדואר שלכם, ללא מאמץ מיוחד מצדכם ובקלות רבה.
גלו בקלות את האיומים הפוטנציאליים שלא נחסמו ב Gateway הקיים
בין מאי 2020 ליוני 2021, חוקרי ברקודה ניתחו יותר מ -12 מיליון מתקפות סייבר שהשפיעו על יותר מ -3 מיליון תיבות דואר בלמעלה מ -17,000 ארגונים.
מהניתוח שלהם בדו"ח החדש (Spear Phishing: Top Threats and Trends Vol. 6) להלן מספר תובנות לגבי הטקטיקות המתפתחות של התוקפים ולמי הם מכוונים.
דו"ח מעמיק זה בוחן את המגמות הנוכחיות בתחום התקפות הדיוג הממוקד, שהעובדים מכוונים אליו הכי הרבה בהתקפות שונות, והטריקים החדשים שבהם משתמשים התוקפים כדי לחמוק מההגנה של הקורבנות.
מבט מקרוב על ממצאי מפתח בנושא דיוג ("פישינג") ממוקד, המחקר של ברקודה חושף נקודות עיקריות בנוגע להתפתחות ההתקפות הללו וכיצד האקרים ותוקפים מכוונים לעובדים מסוגים חדשים בניסיון למצוא דרך קלה יותר לארגון.
הדו"ח העדכני ביותר SpearPhishing של barracuda מזהה מגמות עכשוויות של מתקפות סייבר, שהעובדים הכי ממוקדים, וטריקים חדשים שתוקפים משתמשים בהם כדי לעבור את הגנות אבטחת הסייבר.
אחת מכל עשר התקפות הנדסה חברתית נובעות מחולשות בדוא"ל עסקי.
מהתקפות הפישינג מתחזות למיקרוסופט!
ארגון ממוצע ממוקד על ידי למעלה מ - 700 התקפות הנדסה חברתית מדי שנה.
77% מהתקפות BEC מכוונות לעובדים שאינם בעלי תפקידים פיננסיים ומנהלים.
מנכ"ל ממוצע יקבל 57 התקפות פישינג ממוקדות בשנה!
אחת מכל חמש התקפות BEC מכוונות לעובדים בתפקידי מכירות.
עובדי IT מקבלים בממוצע 40 התקפות פישינג ממוקדות בשנה.
בין אם אתם ארגון גדול או משרד קטן, כמעט ובלתי אפשרי לחמוק מהתקפות ממוקדות המנצלות חולשות אנושיות וחוסר תשומת לב ועירנות מתמדת על מנת לאפשר לתוקפי סייבר לחדור את חומות ההגנה הקיימות וחולשות אחרות על מנת להגיע למידע קריטי עסקי לצורכי מודיעין, סחיטה, נזק מכוון ונזקים משמעותיים לכל ארגון.
דילוג לתוכן