באפשרותך להגדיר דואר אלקטרוני של Exchange ב- Apple iPhone, iPad או iPod Touch. בעת הגדרת חשבון Exchange בהתקן, באפשרותך לגשת לדואר האלקטרוני, לוח השנה ואנשי הקשר שלך ולסנכרן אותם. אם ברשותך התקן אחר, או אם ברצונך להתחבר באמצעות POP או IMAP, ראה תכונות טלפון נייד. צפה בווידאו זה כדי ללמוד כיצד להגדיר את ה- Apple iPhone, iPad או iPod Touch שלך
אם תתבקש ליצור קוד סיסמה, הקש על המשך והזן קוד סיסמה מספרי. אם לא תגדיר קוד סיסמה, לא תוכל להציג את חשבון הדואר האלקטרוני שלך ב- iPhone. באפשרותך להגדיר קוד סיסמה במועד מאוחר יותר ב'הגדרות iPhone'.
בצע את השלבים הבאים כדי לקבוע את שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך.
אם אין באפשרותך להגדיר את החשבון שלך באמצעות m.outlook.com, נסה להשתמש בשם השרת המלא המופיע ברשימה תחת הגדרת POP כשם השרת שלך.
שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך זהה לשם שרת ה- POP בהתקנים שבהם פועלת מערכת ההפעלה Apple iOS 3.x (לדוגמה, iPad ו- iPod Touch דור ראשון).
אם שם שרת ה- POP כולל את שם הארגון שלך, לדוגמה pop.contoso.com, שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך יהיה זהה לשם שרת ה- Outlook Web App שלך, ללא /owa. לדוגמה, אם הכתובת שמשמשת אותך לכניסה אל Outlook Web App היא https://mail.contoso.com/owa, השם של שרת Exchange ActiveSync שלך הוא mail.contoso.com.
מה עוד עלי לדעת?
אם תתבקש ליצור קוד סיסמה ולא תיצור אותו, לא תוכל לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני.