שיתוף וניהול USB וירטואלי | USB Gateway ברשת הארגונית והקצאת התקני USB מרוחקים למשתמשים | USB שיתופי | שיתוף USB | USB וירטואלי | USB משותף | USB מרוחק | USB למשתמשים

שיתוף וניהול התקני USB וירטואליים ברשת הארגונית והקצאת התקני USB מרוחקים למשתמשים

Gateway וירטואלי לשיתוף התקני USB ברשת הארגונית - Ethernet הוא הפיתרון המושלם במקרים בהם אתם צריכים לעבוד עם התקן USB כלשהו, אך אינכם יכולים לחבר אותו ישירות למחשב המקומי של המשתמש. התוכנה אף תסייע לכם לגשת ולנהל התקני USB מקומיים בהפעלה וירטואלית. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להתקין מחבר USB מעל Ethernet במחשב עם התקן USB מחובר פיזית (שרת) ובמחשב שבו ברצונכם להשתמש בהתקן USB מרוחק (Agent).

גישה ליציאות USB מרחוקות וסידוריות בכל מחשב
באמצעות FlexiHub תוכלו להשתמש בכל מכשיר בזמן אמת - לא משנה אם הוא מחובר למחשב בחדר הסמוך, נמצא בבית בזמן שאתם במשרד או אפילו מעבר לים. מחשבים שונים עם USB משותף ומחוברים להתקנים טוריים מופיעים כצמתים אליהם ניתן לגשת מרחוק באופן מיידי.
USB מותאם אישית דרך פיתוח אפליקציות ברשת
מקסם את היעילות של העסק שלך באמצעות אפשרויות פיתוח מוצרים מותאמות אישית של FlexiHub. מומחי הטכנולוגיה שלנו מוכנים לעזור לכם להבין בדיוק מה יידרש כדי לבנות תוכנה בהתאמה אישית המותאמת ישירות לצרכי העסק שלכם ולהביא את הפיתרון לחיים.
התחבר והתנתק ליציאות USB וסידורי מרחוק
להתנתק בלי הנוכחות הפיזית שלך באתר הרחוק. מה שכן, עם האפשרות החדשה "שמור על חיבור פעיל" אתה לא צריך לדאוג שהעבודה שלך תיפרע או שהנתונים ייפגעו במקרה שהחיבור לאינטרנט יאבד מכיוון שהמכשיר המשותף יישאר נוכח במחשב המרוחק ויחכה ל חיבור שישוחזר.
תקשורת באמצעות FlexiChat מתקדמת
אינטראקציה עם הערות ותגובות באמצעות FlexiChat תוך שיתוף וגישה למכשירי USB / COM מרוחקים. החל מהיום, למנועי FlexiHub יש אפשרות מתקדמת לשוחח ישירות עם משתמשים אחרים המחוברים לאותו חשבון FlexiHub. זמין עבור מערכת ההפעלה Windows.
הזמן אחרים להשתמש ב- USB ובמכשירים טוריים משותפים
כעת יש לך את היכולת להזמין בעלי חשבונות FlexiHub אחרים להתחבר למכשירים שלך. זה מקל עליך את הצורך לשתף את אישורי חשבונך עם אנשים אחרים ובמקביל לתת לך שליטה דקה על גישה מרחוק באמצעות USB לכל אחד מהמכשירים שלך.
גישת USB דרך הרשת ברחבי העולם
טכנולוגיית USB over IP מהפכנית לשיתוף / חיבור התקני יציאת USB ו- COM מרוחקים דרך האינטרנט. קבל נקודת גישה יחידה לכל יציאות ה- USB וה- COM של המחשבים המרוחקים.

בנוסף, אף תוכלו לחסום כל התקן USB או יציאה טורית ברשת TCP/IP כך שלא ניתן להשתמש בו מרחוק בעזרת FlexiHub
התקני USB שהוגדרו כ"נעולים" לא יוצגו בצומת המרוחק, כך אף אחד לא יוכל להתחבר אליהם ללא קבלת הרשאו שימוש

דילוג לתוכן