ערכת וידאו קונפרנס UVC-CP960 של Yealink לחדרי זום

zoom-rooms-חדר_ישיבות_וירטואלי

מקימים חדר ישיבות? משדרגים את חדר הישיבות הקיים? קבלו פתרון אמין ומשתלם לניהול פגישות וישיבות צוות מרוחקות וידאו ושמע באיכות גבוהה והתקנה קלה ומהירה (בהתאם לתשתית) - טלפון IP משודרג לחדר ישיבות.

Yealink_Zoom_Rooms_ערכת_וידאו_קונפרנס_UVC-CP960

Rooms Zoom UVC-CP960 של Yealink פותחה בשיתוף עם חברת Zoom – ערכה זו כוללת חבילת חומרה לקיום שיחות וידאו ותוכנת Rooms Zoom מותקנת מראש ומוכנה להפעלה. Kit Rooms Zoom UVC-CP960 אידיאלי עבור מרחבי פגישות בגדלים שונים.

המערכת כוללת את טלפון הועידה CP960 Yealink ומצלמת PTZ מסדרת UVC Yealink המעניקים שמע ווידאו באיכות מעולה. הערכה מדגם UVC50-CP960 מיועדת לחדרים קטנים ובינוניים והערכה מדגם UVC80-CP960 מיועדת להתקנה בחדרים בינוניים וגדולים.​

הערכה כוללת
Yealink מעניקה חבילת Zoom Room מלאה לרבות כל החומרה (מיני מחשב, מצלמה, התקני שמע ובקר), תוכנה ורישיון, ומאפשרת לפשט את תהליך הרכישה ולהקל על חוויית השירות שלאחר מכירה.
טלפון הועידה Yealink CP960 ומצלמת PTZ אופטית מסדרת UVC מאושרים רשמית על ידי חברת Zoom. טלפון הועידה Yealink CP960 מתפקד גם כבקר הפגישות בעזרת אפליקציית בקר של Zoom Rooms וקושחת CP960-Zoom Edition.
חבילת מיני PC של Yealink עם תוכנה מובנת של Zoom Rooms פועלת בתור מחשב עם מערכת הפעלה Windows 10 ורישיון, תוכנת Zoom Rooms ותוסף Yealink עבור Zoom Rooms.
Yealink_Zoom_Rooms_Kit_Yealink_Zoom_Rooms_ערכת_וידאו_קונפרנס_UVC-CP960
קל לשימוש, קל להתקנה

טכנולוגיית כבל יחיד (OCT) של Yealink מספקת ביחד בקרת שמע ושליטה, ואין עוד צורך כבעבר לחבר כבל USB מן הטלוויזיה לשולחן הוועידה. כבל יחיד המשמש גם לשמע וגם לשליטה ובקרה על יתר מרכיבי הועידה מאפשר התקנה מהירה ופשוטה יותר.

טלפון הועידהCP960 של Yealink משלב מיקרופון, רמקול ובקר ישיבות, אשר מסייעים להפחית במידה רבה את העומס באזור שולחן הוועידה.

טלפון הועידהCP960 של Yealink כולל מסך מגע (multitouch) בגודל של 5 אינץ' המציע מגוון כלי ניהול. תצוגת מסך מגע מאפשרת למשתמשים להצטרף לפגישה, להוסיף משתתפים, להשתיק שמע ולשלוט במצלמת ה PTZ. ניהול הישיבות נעשה קל מתמיד.

Yealink_Zoom_Rooms_ערכת_וידאו_קונפרנס_UVC-CP960_שרטוט
חווית שיחות ועידה שמע/וידאו באיכות גבוהה

טכנולוגיית כבל יחיד (OCT) של Yealink מספקת ביחד בקרת שמע ושליטה, ואין עוד צורך כבעבר לחבר כבל USB מן הטלוויזיה לשולחן הוועידה. כבל יחיד המשמש גם לשמע וגם לשליטה ובקרה על יתר מרכיבי הועידה מאפשר התקנה מהירה ופשוטה יותר.

טלפון הועידה CP960 של Yealink משלב מיקרופון, רמקול ובקר ישיבות, אשר מסייעים להפחית במידה רבה את העומס באזור שולחן הוועידה.

טלפון הועידה CP960 של Yealink כולל מסך מגע (multitouch) בגודל של 5 אינץ' המציע מגוון כלי ניהול. תצוגת מסך מגע מאפשרת למשתמשים להצטרף לפגישה, להוסיף משתתפים, להשתיק שמע ולשלוט במצלמת ה PTZ. ניהול הישיבות נעשה קל מתמיד.

מערכת וידאו קונפרנס | מערכת לחדרי זום | ציוד לחדר ישיבות CP960 | ערכת וידאו קונפרנס UVC-CP960 | כל מה שחדר הישיבות שלכם צריך לשיחות ועידה (וידאו קונפרס) באיכות הטובה ביותר 1
ניהול התקנים מרחוק לפי הצורך

באפשרותך לנהל את ערכת CP960-UVC Zoom Rooms באמצעות פלטפורמת ניהול מכשירים או שירות ענן של Yealink. מנהל המערכת יכול לשלוט מרחוק בכל המכשירים בפלטפורמה.

ניתן לפרוס את טלפון הועידה Yealink CP960 בפלטפורמה באופן אוטומטי לאחר חיבור הרשת. הפלטפורמה מאפשרת לבצע מרחוק הגדרת תצורה, שדרוג קושחה, ניטור ואבחון.

כמו כן באפשרותך לעדכן את מצלמת ה- UVC באופן אוטומטי לגרסה העדכנית ביותר באמצעות Windows Update.

Yealink_Zoom_Rooms_ערכת_וידאו_קונפרנס_UVC-CP960_טבלת_השוואה
דילוג לתוכן