חתימה אלקטרונית | שירות חתימה אלקטרונית לעסקים ומשרדים זה DigiSigner

חתימה דיגיטלית לעסקים כשירות על מסמכים לעסקים ומשרדים בכל גודל, חתימה אלקטונית / דיגיטלית מנוהלת באמצעות ממשק אינטרנט על מסמכים, חוזים והסכמים מכל מקום, כל זמן, באמצעות כל מכשיר בכל דרך אפשרית

גם מנוי זול במיוחד וגם ניהול מסמכים ללא הגבלה !!!

עסקים בכל גודל, התקדמו לשירות חתימה אלקטרונית, מאובטחת, נוחה ויעילה לניהול הסכמי וחוזי ההתקשרויות שלכם עם לקוחות, עובדים וספקים, אפשרות ניהול חתימות מול מספר רב של נמענים (ע"פ סדר), חתימה באמצעות כל התקן בכל זמן. קבלו דו"ח מלא ומפורט בזמן אמת של תהליך החתימות. והכל תוך אבטחת מידע מקסימלית!

חתימה אלקטרונית על מסמכים - בשלושה שלבים מהירים
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_מעלים_קובץ_לענן
בחרו מסמך והעלו אותו באמצעות החיבור המאובטח לשרת שלנו בקלות וצורך המשך התהליך.
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_חותמים_באמצעות_עכבר_בלבדן.png
חתמו על המסמך באמצעות העכבר, הקלדת טקסט או הוספת תמונת חתימה וכיו"ב.
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_מכתבים_נמענים_נוספים.png
הזמינו / שלחו לנמענים אחרים לחתום וקבלו הודעה כאשר הם מסיימים.

חתימה אלקטרונית - כלי מחייב ומאובטח מבחינה משפטית

digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_אבטחה_בסטנדטים_בינלאומיים.png
DigiSigner תואם לכל חוקי החתימה האלקטרונית העיקריים, כולל ESIGN, UETA ו-eIDAS האירופי. כל החתימות שאתם יוצרים עם DigiSigner מחייבות מבחינה משפטית ומוכרות בבית המשפט המובילים.
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_הצפנת_מסמכים_בע
הזמינו את השותפים, הלקוחות והעובדים שלכם לחתימה על מסמכים בשתי לחיצות בלבד. קבלו את החתימות המחייבות מבחינה משפטית תוך דקות ספורות וסגרו את העסקאות שלכם מהר יותר, נוח יותר וזול הרבה יותר!

אז למה לנהל חתימת מסמכים אלקטרונית עם DigiSigner?

digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_חתימה_בקלות_ובמהירות.png
חתמו על המסמכים שלכם באינטרנט תוך פחות משתי דקות מבלי לקום מהכיסא. אינכם צריכים יותר להדפיס, לסרוק או לשלוח שום דבר בפקס. השתמשו ב- DigiSigner כדי לחתום בקלות!
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_מקצועי_ואינטואיטיבי.png
הזמינו את השותפים, הלקוחות והעובדים שלכם לחתימה על מסמכים בשתי הקלקות בלבד. קבלו את החתימות המחייבות מבחינה משפטית תוך דקות ספורות וסגרו את העסקאות שלכם מהר יותר.
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_ניהול_חותמים_וחתימות.png
חתימות דיגיטליות הן דרך מודרנית, מהירה ובטוחה לחתום על מסמכים מכל סוג. הציגו את עצמכם בצורה מקצועית ושדרו לשותפים וללקוחות שלכם שאתם מעריכים את הזמן שלהם.
digisigner_חתימה_אלקטרונית_לעסקים_חותמים_במגוון_כלים_ומכשירים.png
צרו חתימות בכתב יד באמצעות העכבר, העלאת תמונת החתימה שלכם או פשוט על ידי הקלדת שמכם. כל חתימה שאתם יוצרים עם DigiSigner מחייבת מבחינה משפטית.
כיצד לחתום דיגיטלית על מסמך:
כיצד ליצור חתימות דיגיטלית מחייבות משפטית במסמכים שלכם.
כדי להשיג זאת אנו משתמשים בחשבון שירות DigiSigner eSignature שלנו. הדרך הטובה ביותר להשלים מדריך זה היא להירשם לחשבון DigiSigner בחינם כבר עכשיו ולבצע את השלבים שסופקו.
כדי ליצור חשבון בחינם פשוט הזן את כתובת הדוא"ל שלך ולחץ על כפתור 'הירשם חינם'. הדף ייפתח בלשונית חדשה.
כיצד לשלוח מסמכים לחתימה - ניהול נמענים:
מדריך זה מסביר כיצד לשלוח את המסמכים שלכם לנמענים לצורך חתימה.
עם DigiSigner, ניתן לשלוח מסמך לחתימה מבלי לציין היכן בדיוק אנשים צריכים לחתום עליו או להוסיף לו טקסט. זה מה שנדגים במדריך זה.
במידה ואתם מעוניינים לציין בדיוק היכן החותמים צריכים למקם את חתימותיהם או להוסיף טקסט, אנא עיינו בסרטון הבא - שימוש / הוספת שדה חתימה.
כיצד להשתמש בשדה חתימה / הוספת מיקום לחתימה:
DigiSigner מאפשר לך לציין היכן אנשים צריכים לחתום על מסמך או להזין טקסט. מדריך זה מתאר כיצד לעשות זאת.

שימו לב שאתם לא בהכרח צריכים לעשות את זה בדרך זו. במקום זאת, ניתן לאפשר לאנשים לחתום על המסמך ולהוסיף טקסט בכל מקום שהם חושבים שצריך להוסיף. כיצד לעשות זאת מתואר במדריך האחר שלנו כיצד לשלוח מסמכים לחתימה (ללא שימוש בשדות).

כיצד ליצור קישורים לחתימה (שליחה לנמענים):
מדריך זה מסביר כיצד ליצור קישורים לטפסים שלך שתוכל לפרסם באתר שלך או לשלוח ישירות לנמענים שלך. אנחנו קוראים להם חתימה על קישורים.
בכל פעם שמשתמשים לוחצים על קישור כזה יוצג להם טופס ריק חדש. לאחר מילוי, חתימה ושליחה, תקבל אוטומטית את הטופס המלא לתיבת הדואר הנכנס שלך. החותם יוכל להוריד את הטופס מיד לאחר שליחתו.
כיצד להשתמש בתבניות (טמפלטים):
מדריך זה מסביר כיצד להשתמש בתבניות כדי להגביר את הפרודוקטיביות שלך בעת השגת חתימות מאנשים אחרים.
אם יש לכם טופס שאתם שולחים לחתימה שוב ושוב, תוכלו פשוט להפוך אותו לתבנית.
התבניות מאוחסנות בחשבונכם וכאשר אתם שולחים תבנית לחתימה, היא מועתקת למסמך חדש, והעותק נשלח לנמענים שלכם. התבנית עצמה תישאר שלמה ומוכנה לשימוש חוזר.
כיצד להשתמש בכלי מיתוג לממשק החתימות:

מדריך זה מסביר כיצד להגדיר מיתוג מותאם אישית עבור חשבון DigiSigner שלכם.

הוספת לוגו / לעמוד ניהול החתימות שלכם משפיעה באופן מיידי על מיתוג העסק שלכם וללא כל מאמץ / עלות נוספת!

החתימה הדיגיטלית (אלקטרונית) חוללה מהפכה בדרך שבה העסקים המשפטיים פועלים​
נדל"ן real_estate עולם הנדל"ן השתנה מאוד בעקבות הצגת החתימות האלקטרוניות. מה שהיה פעם תהליך ארוך ומייגע עבר כעת מהפכה כדי להתאים ליעילות של העולם המודרני. חתימות אלקטרוניות מאפשרות לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן לסגור עסקאות ולזכות בהצעות מהר יותר מאי פעם. כבר אין צורך לנסוע ברחבי העיר רק כדי להשיג חתימה על עסקה.
כעת כל מה שצריך הוא לשלוח אותו אליהם אלקטרונית, והלקוח יכול לחתום על המסמך באינטרנט תוך דקות ספורות. יעילות זו יכולה לעשות הבדל עצום בעולם הנדל"ן המהיר.
כיצד DigiSigner יעזור לך תוכנת DigiSigner מעניקה ללקוחות את היכולת לחתום על כל המסמכים שלהם באופן מקוון, מה שחוסך זמן לשני הצדדים. גם מוכרי בתים וגם קונים יכולים לחתום על העסקה באינטרנט תוך דקות ספורות. היכולת להשתמש ב-DigiSigner היא בחינם ללקוחות, והם בדרך כלל מאוד מרוצים מהקלות והנוחות של היכולת לחתום על המסמכים שלהם בכל מקום וכמעט בכל המכשירים.
כל מסמכי החתימה האלקטרונית שעבורם עסק נדל"ן מקבל חתימות מאוחסנים באופן אוטומטי באינטרנט בחשבון DigiSigner וניתן לגשת אליהם בכל עת. מדוע כדאי להשתמש בחתימות אלקטרוניות חתימות אלקטרוניות הוכחו כיתרון עצום עבור חברות נדל"ן רבות. זה מאפשר להם לעבוד בצורה יעילה יותר ולטפל בלקוחות רבים יותר.
השימוש בחתימות אלקטרוניות גם חוסך כסף על דלק, נייר, דיו למדפסת ודואר. בנוסף להכנסות המוגדלות והעלויות המופחתות, חתימות אלקטרוניות יכולות גם להוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות. אחרי הכל, הרבה יותר קל לחתום באינטרנט מאשר להשתמש בשיטות נייר מסורתיות. חתימות אלקטרוניות כבר השפיעו משמעותית על ענף הנדל"ן, והשפעה זו תגבר ככל שיותר ויותר חברות יעברו לטכנולוגיה החדשה.
החתימה הדיגיטלית (אלקטרונית) הופכת למרכיב חיוני בתפקוד של מחלקות משאבי אנוש
הטכנולוגיה החדשה שהובאה אלינו על ידי חתימות אלקטרוניות החלה להחליף את שיטות הנייר המסורתיות ולשנות את הדרך בה מתנהלים עסקים בכל הרמות. כאשר מחלקת משאבי אנוש מיישמת eSignatures, היא מצמצמת מאוד את משך הזמן הנדרש למשימות כמו גיוס עובדים, תקשורת מדיניות החברה, מתן הדרכה וכו'. הדבר מאפשר לעסקים לפעול ביעילות רבה יותר מבעבר.
כיצד DigiSigner יעזור לך מחלקות משאבי אנוש יכולות להשתמש ב-DigiSigner כדי לחתום ולהשיג חתימות עבור מגוון רחב של מסמכים, וזה הרבה יותר מהיר וקל משימוש בתהליכי נייר מסורתיים. חתימות אלקטרוניות מושלמות לחתימה על חוזי עבודה, דפי זמן, הרשמות להטבות והסכמי ייעוץ.
השימוש בחתימות אלקטרוניות גם חוסך כסף על דלק, נייר, דיו למדפסת ודואר. בנוסף להכנסות המוגדלות והעלויות המופחתות, חתימות אלקטרוניות יכולות גם להוביל לשביעות רצון גבוהה יותר של לקוחות. אחרי הכל, הרבה יותר קל לחתום באינטרנט מאשר להשתמש בשיטות נייר מסורתיות. חתימות אלקטרוניות כבר השפיעו משמעותית על ענף הנדל"ן, והשפעה זו תגבר ככל שיותר ויותר חברות יעברו לטכנולוגיה החדשה.
שימושים נפוצים אחרים עבור חתימות אלקטרוניות במחלקות משאבי אנוש כוללים השגת חתימות עבור מדיניות החברה, קורסי הדרכה, דפי מידע לעובדים וכו'.
לשיטות הנייר הישנות לקח זמן רב לבצע משימות אלו. חתימות אלקטרוניות מאפשרות למחלקות משאבי אנוש לבצע אותן בשבריר מהזמן. מדוע כדאי להשתמש בחתימות אלקטרוניות לעסקים שהחלו להשתמש בחתימות אלקטרוניות יש יתרון גדול על פני אלה שעדיין מסתמכים על השיטות הישנות. ה-eSignature עוזר להם להשיג את כל מה שהם צריכים בפרק זמן קצר יותר מאשר ללא הטכנולוגיה המודרנית הזו.
לאחר שניסית את התוכנה החדשה של eSignatures, לעולם לא תרצו לחזור לשיטות הנייר האיטיות והמייגעות עד כאב של העבר...

החתימה הדיגיטלית (אלקטרונית) ככלי יעיל לעסקים קטנים, או בעצם בכל גודל...​

כעת ניתן לסגור חוזים מחייבים מבחינה משפטית הרבה יותר מהר מאי פעם. תהליכי נייר מייגעים ארכו זמן רב עד להשלמתם ולא היו יעילים ונוטים לטעויות. בעזרת שימוש בחתימות אלקטרוניות, לקוחות ושותפים יכולים כעת לחתום על מסמכים במהירות ובקלות מבעבר. ניתן ליצור חתימות אלקטרוניות כמעט בכל מחשב או מכשיר נייד תוך דקות ספורות. זה חוסך זמן עבורך ועבור הלקוחות והשותפים שלך ומראה שאתה מודרני ומקצועי.
החתימה האלקטרונית הפכה את העבודה המשפטית לקלה ויעילה הרבה יותר מאשר לפני כניסתה של טכנולוגיה מודרנית זו. כיצד DigiSigner יעזור לך העבודה המשפטית כבר לא תהיה מייגעת ומתסכלת כפי שהייתה בעבר. ניתן לחתום על חוזים, הסכמים, פרוטוקולים של דירקטוריון ומסמכים אחרים באמצעות DigiSigner
DigiSigner מסייעת למשרדי עורכי דין בחתימה על מגוון גדול של מסמכים משפטיים בצורה יעילה ככל האפשר. מסמכים משפטיים שקודם לכן לקח ימים להשגת חתימה ניתנים כעת לחתימה בשבריר מהזמן בשל DigiSigner. למשרדי עורכי דין יש כעת את ההזדמנות לעבוד ביעילות רבה יותר ממה שהצליחו בשיטות נייר מסורתיות. מדוע כדאי להשתמש בחתימות אלקטרוניות למשרדי עורכי דין שעברו ל-eSignature יש יתרון ברור על פני אלה שעדיין משתמשים בתהליכים מסורתיים.
DigiSigner מסייעת למשרדי עורכי דין בחתימה על מגוון גדול של מסמכים משפטיים בצורה יעילה ככל האפשר. מסמכים משפטיים שקודם לכן לקח ימים להשגת חתימה ניתנים כעת לחתימה בשבריר מהזמן בשל DigiSigner. למשרדי עורכי דין יש כעת את ההזדמנות לעבוד ביעילות רבה יותר ממה שהצליחו בשיטות נייר מסורתיות. מדוע כדאי להשתמש בחתימות אלקטרוניות למשרדי עורכי דין שעברו ל-eSignature יש יתרון ברור על פני אלה שעדיין משתמשים בתהליכים מסורתיים.
כעת הם יכולים לעבוד בצורה יעילה יותר, מה שגם מאפשר להם לטפל בלקוחות רבים יותר. היעילות המשופרת גם מגבירה את שביעות רצון הלקוחות, מכיוון שלעתים קרובות הם מתעייפים מתהליכים משפטיים ארוכים ומייגעים. DigiSigner מאפשרת גם למשרדי עורכי דין לאחסן את כל המסמכים החשובים שלהם בחשבונם, היכן שהם יכולים להיות בטוחים מאובדן או נזק. חתימות אלקטרוניות מעניקות למשרדי עורכי דין יתרון חשוב ביותר בעולם התחרות הגוברת.

החתימה הדיגיטלית (אלקטרונית) ככלי יעיל לעסקים קטנים, או בעצם בכל גודל...​

החתימה הדיגיטלית הפכה לכלי חשוב מאוד לסיוע לעסקים קטנים להצליח. זה עוזר לעסקים קטנים להתנהל בצורה יעילה יותר בכך שהוא חוסך להם זמן וכסף. עסקים יכולים לסגור עסקאות ולחתום חוזים מקוונים בשבריר מהזמן שהיה לוקח תוך שימוש בתהליכי נייר מייגעים ואיטיים מהעבר. חתימות אלקטרוניות גם חוסכות כסף על ידי ביטול עלויות עבור ציוד משרדי וכן דמי פקס ומשלוח. הזמן והכסף שהחתימות האלקטרוניות חוסכות לעסק קטן יכולים לעשות הבדל גדול בעולם התחרות הגוברת.
כיצד DigiSigner יעזור לך עסקים קטנים יכולים להשתמש בחתימות אלקטרוניות למגוון רחב של מטרות שונות. הם יכולים להשתמש בהם כדי לחתום על חוזים, עסקאות והסכמים ולעשות זאת הרבה יותר מהר ממה שאי פעם יכלו בעבר. מסמכים אלו חיוניים להישרדותו של כל עסק, במיוחד קטן; לכן, יש צורך להשלים אותם בצורה יעילה ככל האפשר. לקוחות ושותפים יכולים לחתום על החוזים שלהם הרבה יותר מהר עם DigiSigner.
נדל"ן real_estate עולם הנדל"ן השתנה מאוד בעקבות הצגת החתימות האלקטרוניות. מה שהיה פעם תהליך ארוך ומייגע עבר כעת מהפכה כדי להתאים ליעילות של העולם המודרני. חתימות אלקטרוניות מאפשרות לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן לסגור עסקאות ולזכות בהצעות מהר יותר מאי פעם. כבר אין צורך לנסוע ברחבי העיר רק כדי להשיג חתימה על עסקה.
כעת הם יכולים לעבוד בצורה יעילה יותר, מה שגם מאפשר להם לטפל בלקוחות רבים יותר. היעילות המשופרת גם מגבירה את שביעות רצון הלקוחות, מכיוון שלעתים קרובות הם מתעייפים מתהליכים משפטיים ארוכים ומייגעים. DigiSigner מאפשרת גם למשרדי עורכי דין לאחסן את כל המסמכים החשובים שלהם בחשבונם, היכן שהם יכולים להיות בטוחים מאובדן או נזק. חתימות אלקטרוניות מעניקות למשרדי עורכי דין יתרון חשוב ביותר בעולם התחרות הגוברת.
ככל שעסק קטן יכול לסגור עסקאות ולהיכנס לשותפויות מהר יותר, כך הוא יכול להרוויח מהר יותר. התוצאה מתבטאת באופן מיידי בגידול בהכנסות. מדוע כדאי להשתמש בחתימות אלקטרוניות תוכנת eSignature החדשה מספקת לעסקים קטנים יתרונות עצומים על פני אלה שעדיין לא עברו לכלי חתימה יעילים יותר זה. עסקים קטנים מסוגלים להיות יעילים יותר בזכות חתימות אלקטרוניות, המעניקות להם יתרון מובהק על פני המתחרים.
עם DigiSigner, עסקים קטנים יכולים גם לחסוך כסף על ציוד משרדי וכן עלויות אחרות של שימוש בשיטות מסורתיות להשגת חתימות מסמכים. עסקים קטנים יכולים אז להשקיע את הכסף שהם חוסכים כדי לעזור לעסקים שלהם לגדול ולהצליח יותר ממה שהם יכלו להיות אי פעם ללא שימוש בטכנולוגיות חדשות.
דילוג לתוכן