גיבוי אופיס 365 | Exchange Office 365 Backup & Restore | תוכנת גיבוי ושחזור תיבות אימייל Office 365 Exchange לתיקייה מקומית במחשב או בשרת | Aryson

גיבוי מקומי למנוי אופיס 365 - Aryson Office 365 Backup & Restore Tool

גיבוי ושחזור של Aryson Office 365 | גבו לתיקייה מקומית את חשבון Office 365 ישירות מהשרת ללא תלות בשירות חיצוני

העברת דוא"ל וגיבוי מ-Office 365 ל-Office 365 ולקוחות דוא"ל אחרים | כלי הגיבוי והשחזור של Aryson Office 365 ידוע גם בשם Office 365 Migration Solution המעביר תיבות דואר מ-Microsoft 365/Office 365 אחד לאחר. זהו פתרון שלם לקחת גיבוי של תיבת הדואר של Office 365 לתוך PST וכן לשחזר תיבות דואר לתוך תיבת הדואר של Office 365 מקובץ PST/OST.
Aryson Office 365 Backup & Restore Tool תוכנת גיבוי מקומית אופיס 365
Microsoft Office 365 הוא כיום שירות הענן הטוב והפופולרי ביותר של מיקרוסופט. מיליוני משתמשים ברחבי העולם מהימנים בו לניהול הנתונים שלהם. עם חשבון Office 365 שלך, אתה מקבל יישומים שונים אחרים שיעזרו לך לגשת ולנהל את הנתונים שלך, כמו Word, Spreadsheet, Outlook, Skype וכו'. לעתים קרובות, ישנם משתמשים שרוצים להעביר את הגיבוי של נתוני תיבת הדואר של Office 365 לכונן המקומי על מנת להתגבר על סיכויי אובדן הנתונים. ולשם כך, הפתרון הטוב ביותר הוא להשתמש בכלי הגיבוי של Aryson Office 365.​
התוכנה מאפשרת למשתמשים לגבות, לשמור או להוריד את פריטי תיבת הדואר מ-Office 365 ל-PST ולפורמטים אחרים של קבצים. אתה יכול אפילו להעביר את נתוני התיקיות של Office 365 (תיבת דואר/ציבורי/ארכיון) שלך ל-Gmail, IMAP, Zoho Mail, Hotmail, ולקוחות דוא"ל שונים אחרים מבוססי ענן ואינטרנט.​
גבה את הנתונים של תיבת הדואר של Office 365, ציבורית ותיקיית ארכיון לתוך המחשב, המחשב האישי, הכונן המקומי והכונן הקשיח החיצוני שלך.
מאפשר למשתמשים לקחת גיבויים של תיבות דואר של Office 365 לתוך PST ופורמטים אחרים של קבצים.
מסוגל לשחזר תיבות דואר מקובצי OST ו-PST לתוך Office 365.
העבר תיבות דואר של Office 365 לחשבונות Gmail, Yahoo Mail, Thunderbird, AOL, Hotmail, IMAP, Zoho Mail, Yandex Mail ו-iCloud .​​​
לרשותכם קישורים לרכישה ישירה ומיידית ללא פערי תיווך - מאתר הספק.
כיצד פועל כלי גיבוי הדוא"ל של Microsoft Office 365?
Aryson Office 365 Backup & Restore הוא כלי עזר נטול סיכונים ואמין של Office 365 גיבוי המאפשר לך לקחת את הגיבוי של תיבות הדואר של Office 365 לפורמטים שונים של קבצים.
זה לוקח גיבויים של תיבות דואר של Office 365 לתוך PST, MBOX, PDF, EML, EMLX, MSG ופורמטים אחרים של קבצים במערכת המקומית או במחשב האישי שלך.
זה גם משחזר תיבות דואר של קובצי PST/OST לחשבון Office 365.
בצע את השלבים לגיבוי דואר אלקטרוני של Microsoft Office 365:
התקן והפעל את כלי גיבוי הדוא"ל של Aryson Office 365.
בחר באפשרות גיבוי או שחזור.​
הזן את אישורי הכניסה של Office 365 והקש על כפתור היכנס. (בדוק גם זכויות התחזות)​
לאחר מכן, בחר את החשבון שממנו עליך לגבות.
בחר את התיקיות ממבנה העץ המוצג ולחץ על הבא.
בחר באפשרות השמירה ותכונות מובנות אחרות.​
לבסוף, לחץ על כפתור המר כדי לגבות הודעות דוא"ל של Office 365.
יתרונות השימוש בתוכנת הגיבוי של Office 365
גיבוי פריטי תיבת דואר של Office 365 ל -10+ פורמטים של קבצים כמו PST, PDF, CSV, MBOX, EML, EMLX וכו'.
ניתן גם לשחזר את תיבת הדואר שלך מקובצי OST ו-PST לחשבון Office 365.
פתרונות קלים לשמירת עותקים לא מקוונים של נתוני Office 365 במערכת המקומית.
גיבוי תיבות דואר, תיקייה ציבורית ותיקיית ארכיון של Office 365 Admin וחשבונות המשתמשים שלהם.
מאפשר למשתמשים לייבא תיבות דואר OST/PST לתיבות דואר של Office 365, ציבוריות ותיקיות ארכיון.
מעביר את תיבת הדואר של Office 365 לחשבונות Gmail, Yahoo, Hotmail, iCloud, AOL, Thunderbird ו-IMAP.
תכונה ייחודית נוספת היא הסרת דואר אלקטרוני כפול מתיקיות תיבת הדואר של Office 365.
מסוגל לקחת גיבוי סלקטיבי של תיבות דואר של Office 365 לפי טווח תאריכים באמצעות אפשרות מסנן תאריכים .
אפשרויות להקצות זכויות התחזות לגיבוי תיבות הדואר של מספר חשבונות של Office 365 בו-זמנית.​
Office 365 ללקוחות דואל אינטרנט ענן
העבר את Office 365 ללקוחות דוא"ל אינטרנט/ענן
בעזרת כלי גיבוי הדוא"ל של Aryson Office 365, אתה יכול להעביר בקלות את תיבות הדואר בחשבון O365 שלך למספר לקוחות דוא"ל כמו Gmail, Office 365, Yahoo Mail, Thunderbird, AOL, Hotmail, IMAP, Zoho Mail, Yandex Mail ו-iCloud.
גיבוי תיבת הדואר של Office 365 למספר פורמטים
גיבוי תיבת הדואר של Office 365 למספר פורמטים
בעזרת כלי גיבוי הדוא"ל של Aryson Office 365, אתה יכול להעביר בקלות את תיבות הדואר בחשבון O365 שלך למספר לקוחות דוא"ל כמו Gmail, Office 365, Yahoo Mail, Thunderbird, AOL, Hotmail, IMAP, Zoho Mail, Yandex Mail ו-iCloud.
ייבא קבצי PST ל-Office 365
ייבא קבצי PST ל-Office 365
אם משתמש רוצה לייצא את התוכן של קובץ ה-PST לתיבת הדואר של O365, אז כלי השירות מאפשר לך לייבא את קובץ ה-PST ל-Office 365. משתמשים יכולים לייבא מספר קובצי Outlook PST בו-זמנית, וזה עוזר לחסוך זמן ומדריך טרחה בייבוא ​​נתוני Outlook. אתה יכול אפילו להעלות קבצי OST לתיבת הדואר של Office 365 אם תרצה.
גיבוי Office 365 תיבת דואר ציבורי ארכיון
גיבוי Office 365 תיבת דואר/ציבורי/ארכיון
אם ברצונך לגבות את תיבת הדואר, התיקייה הציבורית או תיקיית הארכיון שלך ב-Office 365 לתוך המחשב שלך, תוכל לעשות זאת בקלות בעזרת כלי הגיבוי של Office 365. התוכנה מציעה אפשרות לקחת גיבוי מכל אלה על ידי בחירתם בלוח התוכנה.
צור CSV של תהליכים דוח
צור CSV של תהליכים (דוח)
קובצי CSV הם הטובים ביותר לאחסון וטיפול בנתונים עם הפרדת פסיקים. כלי השירות מציע דרך מצוינת לאחסן את כל המידע הקשור לתהליך הגיבוי או השחזור בקובץ ה-CSV. בנוסף, זה עוזר למשתמש לעקוב אחר כל התהליכים הקודמים שעשו בתיבת הדואר של Office 365 באמצעות הכלי.
הקצה אפשרות לזכויות התחזות
הקצה אפשרות לזכויות התחזות
אם האפשרות גיבוי נבחרה והמשתמש בוחר בתיבת הסימון הקצה זכויות התחזות, המשתמש יכול לגשת לתיבות דואר מרובות בחשבון Office 365 שלו. באופן דומה, אם נבחרה אפשרות שחזור והמשתמש בוחר בתיבת הסימון הקצה זכויות התחזות, המשתמש יכול להעלות קבצי PST למספר תיבות דואר של חשבון Office 365 שלו.
אל תכלול אימיילים דומים
אל תכלול אימיילים דומים
התוכנה מציעה תכונה להחריג הודעות דוא"ל של התיקיות האלה עם כאלו כפולות. כדי להשתמש על המשתמש הזה לבחור באפשרות "הסר דואר כפול" במהלך תהליך ההמרה. זה לא יכלול את כל האימיילים הדומים מתיבת הדואר ותשמור רק את התיקיות עם נתונים זהים בקובץ שנוצר.
שנה את שם הקובץ המתקבל
שנה את שם הקובץ המתקבל
כדי לשנות את שם הקובץ שנוצר, משתמש יכול לבחור באפשרות מוסכמות השמות. זה מאפשר למשתמשים לשמור את הקובץ שנוצר עם זהות ייחודית. משתמשים יכולים לשמור את הקובץ שנוצר עם הפרמטרים של הנושא, תאריך, שולח, מקלט וכו'. זה הופך את הטיפול בנתוני הגיבוי לקל ומקצועי יותר.
דילוג לתוכן