נציג וירטואלי לאתר

12,000 עסקים כבר משתמשים בנציג וירטואלי באתר האינטרנט שלהם. אלו הסיבות.  עם הסבר קצר…

 
אותן השאלות, אותן התשובות. מכירים את זה?   אז מדוע שלא תענו לכל הפונים בו-זמנית על כל השאלות באופן אוטומטי ללא כל מאמץ ובכל זמן?    ובכלל, יודעים כמה מהמבקרים באתר שלכם מצפים לקריאה לפעולה, בין אם להשאיר פרטים ליצירת קשר בשעות העבודה או כל בקשה אחרת?  לכו לקראתם ואפשרו לכם לקבל מסרים מותאמים ע”פ השאלות אותן אתם חווים בכל יום ותרוויחו לקוחות חדשים.
נציג וירטואלי לאתר 1

לקוחות פוטנציאליים רבים מגיעים לאתר שלך ממש עכשיו  ואתה בכל זאת מפספס מכירות. לא חבל?!!!
ברגע זה לקוחות פוטנציאליים מבקרים באתר הודות לשיווק, פרסום, מיילים, ולקידום. אבל אף אחד לא מתחיל שיחה עם הגולשים האלו, ואחרי מספר דקות הם עוזבים מבלי להשאיר פרטים ליצירת קשר או כל מידע אחר ואתה מאבד אותם לנצח.

להגיע אליהם באמצעות צ’אט אוטומטי
הפתרון הוא לפנות אל המבקרים שמגיעים לאתר 24/7 עם צ’אט אוטומטי בכדי לתפוס את תשומת הלב שלהם ולהתחיל שיחה. זה מקדם את העסק שלך ומניע את הלקוחות הפוטנציאלים להשאיר פרטים.

נציג וירטואלי לאתר 2
נציג וירטואלי לאתר 3
עוזר למבקרים עם תשובות מידיות
לחלק מהלקוחות שאלות שעוצרות את תהליך המכירה וצריך לעזור להם במהירות. הצ’אט אוסף עבורכם שאלות שנשאלו על ידי המבקרים באתר, ואתם יכולים להוסיף את התשובות המתאימות לשאלות שנשאלו כך שהמבקרים העתידיים יקבלו את התשובות הנכונות לשאלות שלהם באופן מיידי.
יצירת לידים
הצ’אט האוטומטי מוצא עבורכם לקוחות פוטנציאלים ואוסף מהם לידים ופרטים. אתם מקבלים את הלידים שנאספים ישירות לאימייל . הלקוחות הפוטנציאלים יכתבו לצ’אט את פרטי יצירת הקשר בכדי שתוכלו לחזור אליהם ולהמשיך בתהליך המכירה.
נציג וירטואלי לאתר 4
נציג וירטואלי לאתר 4
צ’אט אוטומטי + צ’אט עם נציג

אתם יכולים לבחור להשתמש רק ב-צ’אט אוטומטי (נציג וירטואלי), צ’אט חי (אנושי) – או לשלב בין שניהם. אתם יכולים לבחור מה נכון לעסק שלכם ע”פ אופי העיסק והלקוחות.

  
רוצים לדעת יותר או אפילו לקבל חודש חינם ללא כל התחייבות (הדרך הטובה ביותר) ?
צרו קשר בטל’ מס’ 050-2555500  ונשמח לייעץ להדריך ולהקים עבורכם חשבון בקלות.

נציג וירטואלי לאתר 6

נציג וירטואלי לאתר 7

דילוג לתוכן