Exchange 365 הגדרות | הגדרות כיצד ניתן להגדיר שרת דואר אלקטרוני Microsoft Exchange 365 במכשירי (iOS( Apple iPhone,‏ iPad

הגדרת דואר אלקטרוני של Microsoft Exchange
בהתקן iPhone,‏ iPad או iPod Touch של Apple

באפשרותך להגדיר דואר אלקטרוני של Exchange ב- Apple iPhone,‏ iPad או iPod Touch.   בעת הגדרת חשבון Exchange בהתקן, באפשרותך לגשת לדואר האלקטרוני, לוח השנה ואנשי הקשר שלך ולסנכרן אותם.   אם ברשותך התקן אחר, או אם ברצונך להתחבר באמצעות POP או IMAP, ראה תכונות ‏‏טלפון נייד‎.  צפה בווידאו זה כדי ללמוד כיצד להגדיר את ה- Apple iPhone‏, iPad או iPod Touch שלך

  1. הקש על הגדרות > דואר, אנשי קשר, לוחות שנה > הוספת חשבון.
  2. הקש על Microsoft Exchange.
  3. אין צורך להזין פרטים בתיבה תחום. הזן את הפרטים המבוקשים בתיבות דואר אלקטרוני, שם משתמש וסיסמה. יש להזין את כתובת הדואר האלקטרוני המלאה בתיבות דואר אלקטרוני ושם משתמש (לדוגמה, [email protected]).
  4. הקש על הבא בפינה הימנית העליונה של המסך. ה- iPhone שלך ינסה למצוא את ההגדרות הדרושות כדי להגדיר את החשבון. אם ה- iPhone מוצא את ההגדרות שלך, עבור לשלב 7.
  5. אם ה- iPhone לא מצליח למצוא את ההגדרות, יהיה עליך לחפש את שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך באופן ידני. לקבלת הוראות אודות קביעת שם שרת Exchange ActiveSync שלך, עיין במקטע איתור שם השרת שלי בהמשך.
  6. בתיבה שרת, הזן את שם השרת ולאחר מכן הקש על ‎הבא.
  7. בחר את סוג המידע שברצונך לסנכרן בין החשבון וההתקן ולאחר מכן גע בשמור. כברירת מחדל, הפרטים של ‘דואר, אנשי קשר ולוח שנה’ מסונכרנים.

אם תתבקש ליצור קוד סיסמה, הקש על המשך והזן קוד סיסמה מספרי. אם לא תגדיר קוד סיסמה, לא תוכל להציג את חשבון הדואר האלקטרוני שלך ב- iPhone. באפשרותך להגדיר קוד סיסמה במועד מאוחר יותר ב’הגדרות iPhone’.

בצע את השלבים הבאים כדי לקבוע את שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך.

  1. היכנס לחשבונך באמצעות Outlook Web App. לקבלת עזרה בכניסה, ראה אופן הכניסה אל הדואר האלקטרוני באמצעות דפדפן אינטרנט‎.
  2. ב- Outlook Web App, לחץ על אפשרויות > הצג את כל האפשרויות > חשבון > החשבון שלי > הגדרות עבור גישת POP‏, IMAP ו- SMTP.
  3. תחת הגדרת POP, חפש את הערך עבור שם השרת.
  4. אם התבנית של שם שרת ה- POP היא podxxxxx.outlook.com, שקול את האפשרויות הבאות:
    • השם של שרת Exchange ActiveSync שלך הוא m.outlook.com בהתקני Apple שפועלת בהם מערכת ההפעלה iOS 4.x או 5.x (לדוגמה, iPhone 3G, ‏iPhone 3GS, ‏GSM/CDMA iPhone 4, ‏iPhone 4S, ‏iPod Touch דור שני, iPod Touch דור שלישי, iPod Touch דור רביעי, iPad‏, iPad 2 ו- iPad 3).

אם אין באפשרותך להגדיר את החשבון שלך באמצעות m.outlook.com, נסה להשתמש בשם השרת המלא המופיע ברשימה תחת הגדרת POP כשם השרת שלך.


שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך זהה לשם שרת ה- POP בהתקנים שבהם פועלת מערכת ההפעלה Apple iOS 3.x (לדוגמה, iPad ו- iPod Touch דור ראשון).


אם שם שרת ה- POP כולל את שם הארגון שלך, לדוגמה pop.contoso.com, שם שרת ה- Exchange ActiveSync שלך יהיה זהה לשם שרת ה- Outlook Web App שלך, ללא ‎/owa. לדוגמה, אם הכתובת שמשמשת אותך לכניסה אל Outlook Web App היא https://mail.contoso.com/owa, השם של שרת Exchange ActiveSync שלך הוא mail.contoso.com.

מה עוד עלי לדעת?

אם תתבקש ליצור קוד סיסמה ולא תיצור אותו, לא תוכל לשלוח ולקבל דואר אלקטרוני.

דילוג לתוכן